Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Miejsce pracy: Stępin

Opis stanowiska:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało:

  • wystawianie faktur,
  • wprowadzanie faktur zakupowych,
  • samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników),
  • przygotowywanie grafików zgodnie z KP
  • nadzór nad delegacjami pracowniczymi
  • kontrola i opracowywanie wewnętrznych regulaminów oraz procedur z zakresu prawa pracy oraz BHP
  • sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę oraz innych świadczeń pracowniczych,
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON,

Wymagania:

  • znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych - warunek konieczny,
  • doświadczenie na stanowisku kadrowo-księgowym – warunek konieczny
  • znajomość programu Płatnik – warunek konieczny,
  • ukończony kurs II stopnia na księgowego bilansistę prowadzonego przez SKwP,
  • dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, pracowitość, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • znajomość oprogramowania Asystent korporacji – mile widziany,
  • prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,
  • możliwość rozwoju osobistego - szkolenia, itp.,
  • bardzo przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole.